Beste dorpsgenoten, leden van de Coöperatie Angerlo Duurzaam,

De inloopavond en live stream op donderdag 1 oktober as die we samen met de Regiegroep Angerlo Aardgasvrij en Winst uit je Woning hebben georganiseerd, gaat helaas niet door. Winst uit je woning heeft naar aanleiding van de persconferentie van gisteravond besloten niet deel te nemen aan dergelijke bijeenkomsten. Ook het bestuur van de Coöperatie vindt het gezien de strengere maatregelen niet verstandig de bijeenkomst door te laten gaan.

We willen toch wat zaken met u delen. Gisteren is de Coöperatie Angerlo Duurzaam u.a. opgericht. Een belangrijke stap die het doel om Angerlo van duurzame energie te voorzien dichterbij brengt. De statuten zullen we zodra we een afschrift van de notaris hebben ontvangen op de website www.angerloduurzaam.nl  plaatsen.

De informatie die we met u hadden willen delen op donderdagavond vindt u in de vorm van een presentatie die u kunt openen door (morgen) op de volgende link te klikken: www.angerloduurzaam.nl
De presentatie bevat praktische informatie en informatie over de eerste projecten, want dat is uiteindelijk de reden waarom we onze krachten willen bundelen.

Als u ideeën heeft voor nieuwe initiatieven, nodigen we u uit deze vooral met het bestuur te delen. Graag horen we ook of u in de toekomst wilt helpen bij het realiseren van projecten. De Coöperatie heeft nu al ruim 100 leden. Natuurlijk willen we graag dat ieder huishouden of bedrijf lid wordt. Mogen we u vragen uw buren, kennissen en vrienden in het dorp warm te maken voor het lidmaatschap?

Als u vragen heeft, aarzel dan niet één van de bestuursleden te benaderen of een mail te sturen aan secretariaat@angerloduurzaam.nl

We zullen u regelmatig op de hoogte houden en zodra dat weer mogelijk is een informatieavond organiseren.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur,
Geert Kaper, Ramon van der Knaap, Jodrik Krelekamp (secretaris), Nanette Tabois (penningmeester) en Edwin Visser (voorzitter)